fredag 12 oktober 2012

Fredag!

Som sagt livet är fullt av kontraster! För exakt en vecka sedan så festade jag o Angie till det lite i Palma;) Vid denna tiden så simmade vi nog i inomhuspoolen för att strax göra sig i ordning, dricka drinkar o bege sig ut mot stan-(vi mötte även några kackerlackor på vägen usch!) Sen mot Abaco, o sen vid 1.30 käka skaldjurspaella på ett mkt mysigt litet ställe i stan. Sen taxi hemåt o på disco nära vårt hotell/hamnen... Vi fick gratis tequila o en skum drink? Så vi dansade loss ett tag innan sängen kallade... Idag är man i höst/Sverige-Jättekallt men fint har det varit idag:) Vi gick till Pildammarna med barnen-jättemysigt! Jag gick med en 6-7 barns vagn.. Härligt! Vi matade fåglarna o plockade kastanjer etc... Me like! Väl hemma nu är det lugnt, dricker lite vin, tänkte strax äta lite kyckling,jättetrött så jag är nog inte uppe jättelänge till... Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att jobba på öppet hus på skolan-brukar vara trevligt o jag jobbar med några roliga kollegor så efteråt blir det nog fika ngnstans:) Får en semesterdag för det med-o det behöver jag-vill vara ledig lite i jul!:) Önskar dig en god start på helgen! Becca

Inga kommentarer: