måndag 29 oktober 2012

Mina finaste...

Sååå kallt idag... Fryser/o det är inte ofta!:) Vill bara hem o mysa med världens goaste djur nu... Jag är jättetrött o imorse fick jag städa o fixa en del för att jag får nytt badkar idag:) Dem har väsnats jättemycket, så djuren blivit rädda-inte lätt sånt och i en liten lgh...:/ Ska bli himla mysigt att bada i nytt o fräscht ikväll-Nisse ska också få bada!:D De är verkligen det finaste jag har o de finaste hjärtan jag känner... Nisse ska till veterinären imorgon o få sin första spruta av fyra... Man blir lite orolig, speciellt med tanke på hans höga ålder... Jag kan bara be till GUD o hoppas att han får vara hos mig lite till, kommer bli tomt utan:(  Människor kan komma o gå, det bekommer mig inte så mycket mer,o som tur är så trivs jag väldigt bra i mitt eget sällskap!:) Men mina djur de betyder allt för mig... Love, Becca

Inga kommentarer: