torsdag 25 oktober 2012

Vad gör ni?

Här hemma händer inte jättemycket som ni nog förstår-men mått bättre idag så jag tror det blir jobb imorgon. Sitter just nu med en tandskena i munnen
-ja tänkte bleka tänderna, men har inget tålamod... Så obehagligt... O för en stund sen ilade det ordentligt i en tand så snart ryker det ut!:) Åhh Blondinbella är i Palma nu... Över helgen, där var så relaxed stämning o vackert! Skulle vilja åka dit nästa år då jag fyller 35...! Kollade in en predikan från united.nu ikväll, finns även bra undervisning på wesleykyrkans hemsida, jag lyssnade på den om sex. Så gå ni in o kolla om ni är nyfikna;) Men det är en helt annan känsla att vara där... Lovsången, musiken,gemenskapen o bönen... Tog ett varmt bad med härliga products, sitter här nu i min onepiece o kollar Criminal minds, snart Fråga Olle;) Men det känns lite väl vulgärt faktiskt.. Såg lite förra veckan o kände mig pryd för typ första gången i mitt liv, då förstår ni!?;)  Stormar rejält i MÖ idag, annars hade jag nog tagit en liten promenad-ska bli en ny vana, iaf ngra ggr i veckan minst!:) Det var såå härligt... Vi hörs imorgon godingar, Nu ska jag ut o hämta Lukis som är ute på äventyr:) Becca

Inga kommentarer: