onsdag 10 oktober 2012

Update

Varit jättetrött sen jag kom hem,började jobba direkt när jag kom hem- med folk sjuka på jobbet etc..Har magkatarr sen igårmorse-mår mest illa o lite ont med:( Det var inte enbart en hälsoresa;) Men vill verkligen lägga in bilder från Palma(-har många) så det blir väl i omgångar,men startar med det i helgen! Älskar ensamtid för tillfället...(med mina djur då:) Ska bli bättre på att träna men det har hela tiden kommit upp något+jag har problem med hjälp av nissen för tillfället när jag jobbar o så,jag meckar o meckar för att han inte ska lida...O då kan jag inte lämna honom ännu mer själv för att träna...well well får lösas snart på något vis,tänkte iaf ge järnet på söndag!;) På lör jobbar jag ju... Nu lite tv-mys o kycklinggryta med en mild thai variant(-hoppas magen håller...) Haft rätt mkt flirt de senaste dagarna..kul,det piggar upp i höstmörkret;)O mega oskyldigt dessutom!  Love,Becca

Inga kommentarer: