lördag 13 oktober 2012

I will worship...

Jag är sååå tacksam för att GUD har valt/hittat mig!:) Jag är såå tacksam över att jag döptes o därmed begravde det gamla och föddes på nytt med Jesus genom hela livet... Jag märker stor skillnad på mig själv sen dess, inget mirakel att allt är löst-MEN vissa viktiga förändringar med mig själv-viktiga saker som HAN vet att jag behöver! Han hjälper mig fortfarande alltid att hitta rätt när jag känner mig vilsen! Jag trivs rätt så bra som singel-jag känner väl snart inte till något annat haha! ;) Ju mer jag talar/umgås med icke-kristna människor desto mer känner jag att mitt val-att bli mer aktivt kristen var helt rätt!!! Och när det kommer till män.... Oj oj oj.. Ifall jag ska vara med någon så vill jag verkligen att han ska vara kristen... Nu generaliserar jag absolut-(men det tycker jag man måste få göra!)Finns en helt annan moral, trohet, gemensamhet, trygghet, o väldigt få skilsmässor inom frikyrkor:) O inte en massa dejtande utan mål o sex utan kärlek och trygghet-helst ska man ju vara gift innan... Härligt och äkta tycker jag! Becca

Inga kommentarer: