måndag 6 september 2010

:(

Usch inte mått helt bra de senaste dagarna.. Jag är sjukt känslig o vill ha frid o lugn runt omkring mig, o just nu har jag nog omedvetet en del saker som jag går o tänker på som stressar mig på olika sätt- negativt..Jag sover inte så bra, känner mig lite nervös,ångest, inte samma vanliga, goda aptit o sjukt spänd i nacke o axlar.. Men kan säkert vara så att jag mår bättre redan imorgon- brukar svänga snabbt:) Idag o hela denna veckan är jag på Lillgården-avd med de yngsta barnen-1o2 åringar, känns bra, de är söta o jag går hem hos de flesta;) Ikväll har jag gjort några ärenden,städat lite, ätit ceasarsallad o pratat med min best friend Angelica som nyss kommit hem ifrån Polen, kul o givande att prata igen:) Hoppas du har en inre ro ikväll min vän. Kramis Becca

Inga kommentarer: