söndag 26 september 2010

Sköna söndag...


Ja söndagar är rätt sköna,man känner stillheten o att man riktigt njuter av sista dagen innan arbetsveckan börjar igen. Men också en dag där jag brukar försöka att göra ngt vettigt-inte så mkt men lite:) Idag har jag tvättat-det var det enda vettiga jag har gjort+att jag tog ett långt,varmt bad där jag peelade mig o gjorde allt o lite till-kom på att det var längesen jag hade mini-spa härhemma,skönt var det..men efter det o promenad med hunden o promenad till thaihouse för att hämta mat så var jag helt slut..så jag kan definitivt känna att förkylningen inte är ute ur kroppen än..:( Men snart!
Måste bli frisk NUU,så att jag får mer energi o orkar träffa en viss person-ja han som jag har berättat lite om här-han bor i Dublin just nu o åker snart hem igen..
Nu ska jag ner i tvättstugan-hämta tvätt o sen bada nissen o äta lite o sen kolla webtv (svt)-brottet(-sjukt bra dansk serie (eller ettan var iaf sjukt bra),det gör inte saken värre att jag är "kär" o tänd på en som är med där hehe.. )
Sen ska jag kolla Law and Order med o kanske humorserien I Annelie. Sov gott sen min vän! Becca

Inga kommentarer: