söndag 12 september 2010

Mycket skön helg..






Haft eller har det rättare sagt jätteskönt:) Hunnit med både att vila-vara med mig själv, men också hittat på något varje dag nu,även haft en några trevliga/roliga chatt o mejlsituationer;) I fredags var jag ju på nama med Rosita,jättemysigt,intressant samtal,god mat-sushi för mig o skaldjurssallad för henne. Drack ngt glas rött för mycket (fick av världens bästa restaurangchef-Sara där)så igår hade jag lite huvudvärk o var slapp,låg mest o mös härhemma.. Senare på em skulle jag egentligen mot möllan o Jenny men eftersom jag hade huvudvärk så lyckades jag övertala henne att komma hitut:) Så vi gick till nama (igen)började med ett glas champagne för mig o rosé för J sen tog vi vitt vin o jag tog även den alkoholfria,japanska hälsodrycken amé. Vi delade en rulle sushi(-karneval)o sen tog jag en toast med b.la kyckling i,J var sugen på dessert så Sara fixade en smarrig desserttallrik till oss med både cheesecake o kladdkaka med glass o bärsås:)Ännu bättre var att vi fick den gratis:)) Vi pratade även en hel del med Sara-hon är så snäll,känns också skönt att man kan vara så öppen o trevlig samtidigt som man är väldigt proffsig på sitt jobb. Kom hem vid 22 igår,hur skönt som helst-haha pensionären här;)Kollade T.P innan jag la mig. Idag var jag sjukt sugen på en STOR frukost så jag smsade Anna.L (som jag inte träffat på jättelänge)så vi tog en sen frukost på biocentrum,nice! Skulle egentligen ha åkt till kyrkan idag,men jag tror det blir en hemma e.m/kväll,känner att jag behöver det efter mycket förkylning o stress i veckan..Bara att varva ner ordentligt inför arbetsveckan,läsa tidningar etc som jag aldrig hinner,städa lite etc. Kommer nog titta på nätet på ngn gudstjänst som jag missat-otroligt inspirerande,ni kan också gå in o kolla på united.nu,rek er att kolla på förra supersundays undervisning,super-inspirerande o ger kraft till en ny vecka full av hopp o liv:) Själv ska jag kolla in några undervisningsmaterial som handlar om kärlek o även ett om lust/sex,känns som det kan passa mig bra. Men först blir det en vegetarisk gryta med pasta o majskolv till,sen mys i tvsoffan med mina småttingar<3 Ha en mysig söndag! Becca

Inga kommentarer: