torsdag 30 september 2010

TGIF 2-MORROW!

Helgen känns alltid välbehövd nuförtiden,ser fram emot ett kärt besök av Angie:)
Hon kommer redan imorgonkväll o stannar till lör tidig kväll.
Imorgon har vi inte bestämt vad vi ska göra,det är lite synd för egentligen hade jag bestämt med Jenny o vi skulle till United-möllan men jag känner mig själv o vet att jag inte orkar att åka kommunalt en gång till imorgon..(räcker mer än väl med 2ggr)
dessutom är jag supertrött på fredagar med..
Får se,kanske blir nama-afterwork där,eller bara tv/filmmys med VESPA pizza etc.
Lör ser vi mest framemot,då ska vi SHOPPA lite är det tänkt-ja,jag vill faktiskt shoppa mycket,behöver fina höstkläder-det är det enda positiva med att sommaren är förbi, att kläderna är finare nu(-iaf till små-mulliga människor som jag..)Vi ska åka till Entré-de har ju Mango o lite andra roliga affärer:)På kvällen är det dejting-time för mig;) Sen blir söndagen lugn,skönt med egentid-det vet ni att jag älskar o behöver. Får se om det blir kyrkan på sön,men tvivlar på det..får kolla på webben,men det är ju inte samma sak-får ta tag i det på riktigt snart..Hoppas DU får en underbar helg! Nu väntar laxfilé o bakad potatis+lite tvmys med mina små liv<3 Becca

Inga kommentarer: