lördag 4 september 2010

Liten update..

Sorry att jag varit såå kass på att uppdatera-6dgr sedan förra uppdateringen..Min enda excuse är att efter långa dagar på jobbet(-min tidigaste dag är till 16)sen promenerar jag mycket för tillfället +med hunden såklart så det blir mest lite koll på i-phonen under kvällarna. Nu är det lördag o dagen har gått sjukt snabbt..Jag ska på kräftskiva hos Caroline (i deras stuga) strax-ska bli trevligt o gott! Men jag känner mig lite sliten på något sätt..drack väldigt lite igår så det är inte det,men jag kom i säng rätt sent o vaknade tidigt,min vovve vill ut o gå tidigt (även på helgen)Hade en liten "fjortis-kväll" igår..ni får som vanligt inte alla detaljer, men jag kan ju avslöja var jag befann mig-i en bil,på stranden,och i en lgh vid fridhem,blev lite myys med snyggt sällskap;) Idag gick jag o fixade mina nails i fm,sen träffade jag Johan o vi tog en hederlig fika-bulle o kaffe o en mer-inte min stil,trist o ingen näring alls:/ Men vi hade det myys i solen iaf-jätteskönt höst-solväder:) Sen har jag handlat hem en del o en del till festen ikväll. Nu får jag slänga mig i plurret-sen som vanligt:/ lägger in mer från veckan+bilder,etc imorgon fm-då jag MÅSTE städa ihjäl mig:( PoK Becca

Inga kommentarer: