fredag 17 september 2010

Nu e det fredagsmyys!!!



Såå skönt med helg,även om jag bara jobbat 2 dagar men med förkylning o allt som hänt så känns det som att jag behöver lite helg ändå:)
Ikväll har jag inga planer,vill bara vara hemma med mina små babies o mysa,kolla tv,dricka lite vin etc.
Imorgon kommer Angelica hit på em,vi ska ses antingen i stan eller på mobilia-fast nu blev man av med en hel del pengar efter veterinär o allt så tyvärr kan det inte bli jättemkt shopping men lite iaf:) Framförallt bara fika/käka/umgås/strosa runt o se lite folk känns lockande(-inte setts nu på 3v heller.)
På sön blir det United/kyrkan för oss båda-jag längtar dit o det känns extra bra/kul att gå med Angelica dit,sen tror jag att det kan vara väldigt skönt för A att komma dit-i förrgår var det ett år sedan hennes pappa gick bort:(

Något glädjande: Ett stort grattis till min väninna Katarina o hennes Jonas som väntar en liten prins som kommer i januari! Becca

P.s lägger in en bild på nissen från imorse då varken han eller jag ville upp i tid...:P Blivit taxi för mig nu 2 morgnar i rad..

Inga kommentarer: