lördag 25 september 2010

Såå efterlängtad helg:D




Behövde verkligen helg nu..sova ut,mysa o träffa vänner förstås o förmodligen bli frisk:)
Idag vaknade jag dock med huvudvärk..konstigt:/ Blir såå lätt lite bakis nuförtiden,även om jag la mig rätt tidigt o allt..
Underbara Marisela-nog den mest positiva o roliga människan jag vet:) hämtade mig vid 12.30 o vi åkte in mot stan till Rica hotel där vi åt av den goda brunchen-såå mycket o såå gott!! Man vet knappt vad man ska ta..Jag tog iaf:minicroissant,en skiva mörkt bröd,ost,kalkon,kycklingklubba,passionscheesecake,smörstekta champ,scrambled eggs-vilket jag ångrade,gillar inte det så mkt..,stekt potatis,våffla med sylt o grädde,melon,grapefrukt. o där finns mycket mer än det,även köttbullar,bacon,sill,kladdkaka,o alla möjliga kakor,bröd o juicer...
Sen jag kom hem vid 3 har jag vilat lite (kunde inte sova)varit ute med nissen,suttit här ett bra tag nu,ska nog ringa en viss person snart..;)
Blir lugnt ikväll-tv,telefon,dator,promenad blir det,såklart Twin Peaks:)
Imorgon får jag se vad som händer,kanske inget,kanske något-vet iaf att jag MÅSTE tvätta! PUSS Becca

Inga kommentarer: