onsdag 15 september 2010

Jobbigt:(




Jag är fortfarande hemma..både jag o kisen är dåliga:( Nu har min förkylning kommit tillbaka ännu mer med-kul..allt på en gång! Jag har precis varit hos läkaren o lämnade ett prov så får man se vad som händer-om de hittar något eller om jag måste gå vidare med det:/ Hur jobbigt är det inte att sitta i väntrummet o vänta på läkaren..?! Jag bara tänker det värsta om vad jag kan lida av o inbillar mig att de går runt o pratar om mig o mitt hemska tillstånd eller något..Vet att det låter sjukt..haha..Något positivt är iaf att jag alltid kommer ut o tänker detta var ju inte så hemskt ändå:D
Jag har supersvårt för att ta tag jobbiga saker oavsett om det gäller en inbetalning,bankbesök o sjukhusbesök etc..Så jag är iaf glad att jag tagit tag i sånt lite mer nu på sistone..
Om knappt 2h väntar det jag är mest oroad över...Lukas ska till veterinären..jobbigt-men han mår inte alls bra!! Äter typ ingenting o ligger bara o sover..:( Men skönt att få det gjort..men lär vara några tusenlappar fattigare efter idag med.. Var på apoteket med där jag storhandlade en massa jag också skjutit upp..400 blev det..såå dyrt+läkarbesöket.. Hoppas bara att allt går bra för min bebis-kise-lukas aka lukis..<3 Skönt att det finns takeaway så har jag sluppit tänka på det med..igår blev det bakpotatis med räkor/keso o idag blir det thai-men kan inte äta ngt förrän allt detta är över,så än så länge har det blivit KAFFE. Igår kollade jag på utfrågningen av alliansen-Maud tyckte jag skötte det bäst o faktiskt tyckte jag att Reinfeldt var lite snygg hihi:) Ikväll kollar jag på samma program o även skånefruar såklart..:D P.s Lägger b.la in en bild ifrån mitt fina g.limhamn från när jag o nissen promerade där häromdan:) Nu ska jag ut med nissen sen blir det iväg till veterinären för att hämta en box till lukis o hem o försöka sätta in honom i den(-det ogillas mkt)
Sen traska iväg-MYCKET TUNGT!! med honom dit..Wish us good luck! O alla ni som har ngn som hjälper er med sånt här-var tacksamma,inte lätt att klara allt som singel o utan bil etc.. Becca

Inga kommentarer: