torsdag 30 september 2010

Vitaminboost o lite romantik..;)


Idag när jag var o handlade hem lite nödvändigheter så köpte jag även:chizan,blutsaft (järn)och ett multivitaminrör,känt mig sjukt trött på sistone o det känns inte alls normalt att vara såhär trött..O väldigt trist,blir på kasst humör,orkar inte göra något kul etc..:(
Kan mycket väl vara så att jag har järnbrist-äter ju inte rött kött t.ex,o blutsaft har fungerat bra på mig tidigare-Men fyy vad äckligt allt är..!
Min förkylning är iaf rätt bra nu-så det är jättebra:) Veckan har flytit på,gått rätt smidigt o snabbt-inte hänt mycket.
Pratat med killen jag berättat om lite här,o vi ska ses nu till helgen-blir spännande, och oavsett vad om händer sen så blir det förmodligen trevligt o roligt,vi har mycket att prata om o jag skrattar mycket när vi pratar (så det är ju alltig något!)Vi har skickat en massa sms fram o tillbaka-spontana,söta sms är härligt att få;) Becca<3

Dagens:"Ärlighet är en dyrbar gåva,förvänta dig den inte av billiga människor"

Inga kommentarer: