söndag 5 september 2010

Idag..


Vaknade tidigt..sovit kasst,rastlös i själen på något sätt samtidigt som jag känner mig som en zombie o otroligt spänd,tror det är pga många förändringar på sistone o lite tankar jag har rent allmänt,inte lätt med förändringar men nödvändigt,vi kan inte fly hela livet, utan måste face our issues..Vissa flyr med hjälp av överdriven träning,överdrivet mkt tid på jobbet,eller måste hitta på ngt kul hela tiden,eller med hjälp av alkohol/droger,mat-det är en "flykt" oavsett om en del sätt är
bättre än andra, o vi kommer inte in ordentligt i oss själva,så det är jobbigt när man bryter mönstret men det är ju bara då det kan ske en positiv förändring som leder till fler o fler.. Klart att kyrkan o gud har en stor del i detta med..får en att börja tänka till ordentligt ungefär som när man börjar gå i terapi,det gör att man kommer väldigt nära sig själv på djupet.. jag har fått en förkylning-alla börjar bli sjuka nu på jobbet:( Men härligt väder o min väninna Annsofi o jag tog en fika nu för en stund sedan(-eller frukost för mig) Satt i solen,men inte ens det var skönt pga mitt tillstånd,men kul att träffa henne, för nu dröjer det lite eftersom hon åker tillbaka till götet idag.. Vill egentligen till kyrkan,men jag känner mig inte alls i form o dessutom har jag massa att fixa härhemma:(( får väl också passa på att vila,kan inte vara sjuk imorgon för de behöver min hjälp på lillgården pga sjukdom där. Ska bli kul att vara lite med bebisarna-nä inte riktigt bebisar, men nästan:)
Efter allt städande så vill jag krypa upp i soffan o mysa framför tvn,hade varit mysigt med sällskap-men det har jag ju av mina små <3 Becca

Inga kommentarer: