måndag 13 september 2010

Hemma idag+tv...


Hemma pga sjukdom idag..knappt sovit inatt o typ samma natten innan:/ Varit o köpt lite grejer som förmodligen ska göra det hela lite bättre,får se-annars får det snart bli läkaren.. Köpte annat gott med när jag var o handlade för en stund sedan,måste ju mysa o hadet så gott det nu går när man är home alone and feeling bad.. Blev kaffe,croissant,ostbullar,sesamknäcke,salami (kalkon förstås)mörkt choklad,ägg o lite dricka.Inte nog med att jag mår kasst.. något ännu värre är att min lilla kise-Lukas inte är riktigt bra heller,superslö,inte samma aptit,fått ngt konstigt utslag/sår..så allt är inte på topp här o man blir så orolig..:( Nu ska jag iaf fortsätta med matintaget i bädden/soffan o läsa tidningar o kolla tv o försöka fixa lite här hemma-så ser min dag ut.

På tal om tv så har ju verkligen tv-hösten startat nu,kul! Perfekt avslappning efter en hård,lång arbetsdag tycker jag:)Ni missade väl inte "skånefruar" i onsdags?? Sjukt underhållande,men visst jag kände ju inte igen mig så mycket i dem-förrutom i en av tjejerna som hade en nakenvovve som jag o behandlade honom som en prins o lät honom äta o dricka av allt som var hennes-sån är ju jag också;) Men annars..Jag förstår inte hur man kan vilja sitta o prata om sitt vilda sexliv när man är 40+ inför media..Ok om man är yngre o lite förvirrad men 40+...Ännu värre tyckte jag nästan att det var att kolla på Vera- tyckte hon verkade riktigt jobbig o labil/konstig-satt i morgonrocken o filmade henne o hennes man i sovrummet när de pratar om sitt kärleksliv-så osmakligt o för privat o puttenuttigt för att vara 40+.. Angela o Maria kommer definitivt vara mest intressanta att kolla på. Valdebatter alla kvällar-tycker det är kul o intressant att se-testat mig via nätet o blivit både sverigedemokrat,centerpartist o moderat o varit längst ifrån de röda. Men S.D stödjer jag nog inte men däremot de blåa överlag passar nog mig bäst,hållt med FP rätt mycket under tidigare val,o vänstern har jag inte alls känt mig enig med. Kungarna av Tylösand känns helt för barnsligt o ointressant för mig-rätt vidrigt att man får lov att göra ett sådant program med såå unga o naiva människor.. Debatt tycker jag är superkul att kolla på. Dr.Phil gillar jag skarpt o håller i princip alltid med honom+man får kloka ord med sig. Hollywoodfruar gillar jag alltid-underhållande o de svenska börjar snart igen-o då kommer man väl sitta o störa sig på hur mkt de klagar när de faktiskt har de såå mkt lättare än de flesta andra..:/ En massa I-landsproblem men samtidigt kommer man in i en lyxig tillvaro som jag ofta kan drömma om(-but dont worry,jag tror inte att lyckan kommer för att man är rik;) Börjar ngn svenskt svt serie idag kl 22-dem brukar jag gilla. Law and order o efterlyst gillar jag med o längtar till Desperate housewifes börjar ,såå bra! Ha en god start på veckan friends,Becca

Inga kommentarer: