lördag 25 september 2010

Veckan..



Long time no see..! Sorry men jag har mått dåligt..Varit helt matt av evighets förkylningen så jag har varit helt "död" när jag kommit hem ifrån mitt arbete o långa dagar.. så dagarna har bara rullat på,o jag har längtat hem till min säng o mina honeys:) Pratat mkt med en viss person som är hur gullig-ok jag vet att killar inte vill bli kallade gulliga men det är han verkligen!:D Omtänksam,förstående,positiv,gentleman,verkar mogen trots att han är ett lammkött-3 år yngre än mig;)O såna har jag ju inte träffat många av i mitt liv-jo lammkött..;) men inte med de andra egenskaperna.. Men med tanke på det trista som hände i våras med en kille eller gubbe haha som jag träffade då, så avslöjar jag inte så mkt här förrän man verkligen vet mer eller allt haha:) Igår hade vi studiedag på skolan,det var en givande dag,där vi fick gjort en hel del-har såå duktiga kollegor! Vi åt pastasallad o dessert i solen på gården-nice! På kvällen blev jag lite halvfull o nostalgisk i min ensamhet:D o pratade lite med HONOM..;)

Några roliga saker som hänt under veckan: Lukas läkning går åt rätt håll,mycket piggare,äter bättre o såret är litet nu:) Jag känner att jag verkligen är på väg mot rätt håll nu..på alla möjliga plan-change is good!En kollega kallade mig för naturlig skönhet (som inte behövde smink)underbart kul att höra (just nu när jag mest känner mig fet,ful o osäker.)
Ett barn kräktes rakt ut på en samling,självklart blev jag lite orolig o rädd men inte i närheten så rädd som jag brukar bli-MYCKET SKÖNT för en emetofob som jag.
Jag har beställt en helgprenumeration på sydsvenskan-såå bra för jag hinner inte läsa allt under vardagarna när jag jobbar. LOVE Becca.

Stå på dig o lär känna dig själv-först då vet du hur du ska agera i livets olika situationer.

Inga kommentarer: