torsdag 9 september 2010

I can see clearly now..



Ja nu är jag på lite bättre humör än i början av veckan-nice:)Faktiskt blev det bättre redan i tisdags. Dagarna flyter på,är ju med de yngsta nu o jag har trivts bra där,där är ju verkligen fullt ös o liv hela dagarna,så inte svårt att somna på kvällarna..Idag tex var det en liten kille som skrek o skrek genom hela lunchen tills han fick sitta i mitt knä,då blev han lite mer nöjd..o det skriket blir man helt slut av till sist förstås,men jag tycker själv att jag hanterar just den stressen rätt bra. I onsdags fick jag en ny dörr hemma-säkerhetsdörr,(så nu kan inga killar bryta sig in om nätterna längre;)Nämen det blev superfint o vi har numera postfack med-mycket bra tycker jag! Lukas blev dock rädd för allt liv dem förde jubbarna..stackars min lilla kise-(jag blev som en orolig förälder där:)
Nu är jag inte alls sugen på att laga mat,efter städ o tvätt o småbarnsliv hela dagarna så jag ska gå iväg o köpa thaimat nu,sen blir det lite tv:Babel, Debatt,o Law and order (o kanske lite av idol.) Imorgon blir det dine and wine med Rosita-sushi tror jag:)

P.s Vill gratta den bästa människan jag känner på födelsedagen (i efterskott)Angelica,grattis till dina 31 år igår, God bless you<3

Take care- alla vänner därute,Beccasin

Inga kommentarer: