måndag 26 maj 2008

30år:)

Nu är man 30..Och ni som undrar jag känner ingen panik för att jag fyllt 30-det är ju ingen ålder!Man kanske kan börja få panik vid 60 tycker jag..(om ens då)Det är bara ett nummer,men jag kan ju tillägga att hade jag sett sliten och gammal ut redan så hade jag inte varit så glad..Men jag själv och en hel del andra tycker att jag ser ung ut:)så då är det lugnt och bara bra att bli (ännu) visare.
Det var sista dagen på jobbet+födelsedag så det firades med tårta+en superfin present ifrån kollegorna:) presentkort på nama för 300kr-helt för mkt!men jag blev jätteglad eftersom jag är där ofta;)
Nu på kvällen har jag ätit middag hos min mams,champagne,vitlöksgratinerad hummer,anka,vin och glass med jordgubbar,supergott!Fick 3000 av henne förra månaden,men fick ikväll även fina pärlörhängen.
Sen nu har jag gått igenom alla facebookmeddelande,så glad man blir!!
Blev jätteglad för alla,men kanske lite extra för det ifrån Joel...han skrev:Tilykke smukke;)har du haft en god dag?han skrev även mange kys..Åh jag vill tillbaks till den kvällen det var så sexigt och spännande..
Fick även ngra till ifrån ngra ev beundrare,kul.
Och ett kul ifrån en tjejkompis hon önskade mig en trevlig kväll med många presenter och mkt porr(-she knows me;)Imorgon efter jobbet så ska jag och Angelica till stan och leta efter present till mig:)Vill hitta ngt snyggt till festen på fre.Kisses,Birthday Becca

Inga kommentarer: