lördag 17 maj 2008

Lugn,härlig helg

Hello. Nu åkte Angelica för en liten stund sedan tillbaks till sin kära efterlängtade sambo Kimberly..haha.
Hon har varit här sedan igår då hon kom förbi mitt jobb och hämtade upp mig,sen gick vi raka vägen till nama-afterwork det blev champagne,öl o vin för min del,gott;)Vi delade även 26 bitars men det blev faktiskt för mäktigt på ngt sätt..Tar en sallad nästa gång(-dom har sjukt goda,stora sallader med)
Sen gick vi hem till mig-funderade ett tag på att träffa Johan o co,men orkade inte,sängen var mer lockande efter en lång arbetsdag i solen,så det blev en tidig kväll..
Idag gick vi o käkade en tidig lunch-Smörgåsbutiken,gott! Såklart delade vi på maten och tog olika;)Sen gick vi in en vända på Lindex+Vilda (fönstershopping..:(
Sen gick vi o fixade Angelicas nya cykel.
Sen gick vi en långpromenad på Sibbarp med Nissen,köpte glass,mmm..
Nu ska jag snart gå igång med matlagning,tänkte försöka fixa till en laxsoppa:)
Sen blir det lite CSI tv för mig och lonely night..men det blir nog helt ok,ska ju på middag hos min mamma rätt tidigt imorgon.
Jenny har tydligen dumpat mig för Göteborg:(hihi.
Pussar R

Inga kommentarer: