torsdag 8 maj 2008

Thursday

Hej. Igår var jag ledig och det var väldigt skönt..hade ett möte 13.30 sen skulle jag egentligen käkat sushi med Anna men hon avbokade för hon hann inte bli klar hos frissan,så efter många om och men så gick jag till nama-ENSAM-dont like,(iof är Sara min favoritservitris där som jag känner rätt väl,men ändå)känner mej ändå som en enstöring tyvärr..
Så jag ringde Johan och sa med min ynkligaste stämma:Var e du??han bara skratta han känner mej och min röst vid det här laget..så han kom dit efter en liten stund och det blev en mkt trevlig lunch:)
Sen ringde Jane och frågade om jag ville grilla,och JA det ville jag!Supermysigt hennes syster Nomi var med där-Min dotter (om jag får en)ska heta Noomi det har jag velat i måånga år,hon var iaf jäkligt trevlig o positiv och även kock så hon grillade kycklingfilé mums..med klyftpotatis,tzatsiki+sallad så gott,åt helt föör mkt,såklart hade jag med mig rosé,loves it;)Dricker det nu med,så gott.
Sen kom jag hem och blev glad av att se att J hade skrivit till mig på facebook..;)det är den typen av härlig nyförälskelse á la Dirty dancing,semesterflirtaktigt för mig..Även om jag förstår att det nog verkligen inte skulle funka och att allt inte är hundra o dessutom bor han där men ändå så hade vi så jäkla kul att jag gärna gör om det! Imorgon skulle jag egentligen fika,luncha med Dean men jag fick ett vik på en annan förskola så det blir jobb hela dagen istället,lugn kväll..Sen på lör ska jag träffa Alda och fika sen på kvällen Torso Twisted med Angelica;)
Lägger in lite bilder ifrån de senaste dagarna-(lägg märke till Tildes poserande-redan lärt sig av plutmunsmästarna Jane o Rebecca..)Pussssssssss

Inga kommentarer: