söndag 4 maj 2008

Festen..;)

Hallå alla! Shiit vilken fest säger jag bara..så sjukt kul har jag inte haft på mkt läänge(-kan knappt minnas ngt så kul) Svårt att beskriva allt här,men ska försöka lite: Jag var som vanligt vääldigt försenad..Vi var där i (Glostrup)nästan 1,5h försent..Sen när jag kom in var det direkt en äldre man som började prata med mig om att han hade döpt en båt efter mig etc hihi(-min farmors man-efter in farfar, när hon levde)Dom hade gjort en fin mexikansk buffée sjukt gott!
Var rätt pinsamt att vara så sen+man känner inte många där så väl,vi fick iaf sitta bredvid en hel del snygga grabs;)så det gjorde ju inte stämningen mindre genant.. pratade med mina kusiner Joel och Julian för första gången,satt bredvid Joel och blev rätt så intrested snabbt-han var otroligt charmig,rolig och söt!Så ju fler drinkar vi drack desto mer flirtigt blev det..;)
Tror inte det finns något vi inte drack i fre:rödvin,öl,snaps,drinks..så man har inte mått hundra nu resten av helgen:( ont i magen
Vi fick vänta på tåget i en timmes tid,suck stackars Nissen..Började festa vid 18.30 och var inte hemma förrän typ 6.30..då har man haft kul:)en granne gick en promenad med Nisse,men det var ändå i längsta laget.Och jag och Joel gick o käka i kph så tiden gick rätt snabbt där,men då var man rätt död..
Jag tycker att det hade varit kul att träffas igen iaf,kanske inte så uppstyrt men ngn gång i sommar kanske i Kph,fått lust att gå ut där i sommar,alla på festen var så jäkla balla,rolig humor och glada,öppna.
Både jag och Angelica är helt ömma i kroppen-av lite dans,är det möjligt??
Hon åkte för en stund sen,vi käka pizza o öl ute idag i solen,nice:)Sen tog vi en öl till hos min mamma i hennes trädgård,sen promenerade vi längs sibbarp m Nisse,gick även förbi Johans båt och snackade lite m honom o hans vänner.
Nu blir det lugna gatan,tvivlar på att det blir gitarrövning vilket jag borde,men sista gången på tis så det är nice!!Även sista veckan nu på jobbet,skönt på ett sätt..men mkt att tänka på med ekonomi,papper,samtal etc..Vet ännu inte om där är jobb på gång till mig eller inte,kanske har ngt på G i Tygelsjö,men inte alls säkert.. Håll tummarna. Kisses Rebecca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så sjuka ni är, ni är kusiner för fan.

Anonym sa...

Dock aldrig träffats innan..+halvkusiner..;)