tisdag 27 maj 2008

Mys-pys helg:)

Helgen som var,var så otroligt lyckad och mysig..behövde en sån helg nu innan allt festande på fre..
I fre efter min stängning på jobbet gick jag direkt hem till fam.Malja med Angelica och vi passade Ville o Axel,jättemysigt.
Sen på lör gjorde vi det vanliga:fika+promenad typ.
Lörkväll lämnade Nicko och Jane av Tilde hos mig,dom skulle festa lite så jag och Tilde gick hem till Maljas igen och lagade pizza,drack vin och hade hur trevligt som helst-kollade även på festivalen som ju gick sjukt dåligt för Sveriges del..:( Förrutom Sverige så gillade jag faktiskt Islands bidrag lite har ju varit ett eurodisco fan sen jag smygdrack på mitt barnrum och rökte runt hörnet;)då var det ofta till the promiseman(-basic element för er som inte var inne i träsket)Men kn inte säga att jag varit väldigt intresserad och insatt i eurovision-den svenska räcker nuförtiden-vi borde lägga ner!!
Iaf det var så roligt att se barnen ihop,Ville blev nog lite småkär i Tilde..Och Tilde blev nog lite småkär i Selma,haha..nämen impad av henne hihi.
Dom var supersöta iaf!!(Och jag gör gärna om det)Lägger in lite pics.
Positivt just nu:Rätt glad för tillfället,känner mej lite smått flirtig och uppvaktad;)Börjar snart på ett annat ställe (jobba)som är hur nice som helst!Superfin födelsedag igår,och ser fram emot fre MYCKET.
Negativt:I need some....NOW! Dessutom surt att jag har ngra goda vänner som inte kan komma på fre..lämnar ngn till återbud så döör jag!!Party Becca

Inga kommentarer: