tisdag 6 maj 2008

Skönt

Hello! Idag har mkt fixat sig för mig på jobbfronten,så skönt att veta att man inte är helt pank i sommar:)(Har ju fått upp festhumöret rejält på sistone..
Sitter och dricker lite rödvin,ska snart börja öva på gitarren..kommer inte alls hänga med ikväll men sånt är livet:(
Vädigt skönt att jag är ledig imorgon iaf,jag ska träffa Anna 11.30 och käka sushi på nama för 3 veckan i rad,nice.Sen ska jag ha ett litet möte med min chef på e.m
På fre ska jag träffa Dean som jag inte träffat på länge vi ska väl fika eller ngt.
På lör ska jag förmodligen klippa+slinga håret(-får av min snälla mamma)Ska bli kul för då kan jag och Alda(-min frisör och vän) passa på att umgås lite med:)Sen på kvällen blir det partyy (lite iaf) på Torso Twisted med Angelica som kommer hit ifrån Kph på kvällen,kanske jag hittar mig en miljonär??så kanske jag får J ut ur tankarna,ganska dödsdömt..hihihi.
Nä nu får jag ta tag i gitarren+fixa lite mat- thai,(my favourite)
Lägger in några våriga bilder på Donnan Angelique+en halvskabbig på mig..Later Gater,R

Inga kommentarer: