torsdag 22 maj 2008

Nu

Har mest handlat om jobb i veckan,trodde jag skulle vara ledig mycket men fick extra jobb-på ett av mina favvisställen-ska vara där hela Juni:)Trevliga,glada kollegor och grymt duktiga på det dom gör(-vilket alla borde vara i ett sådant yrke.)
På kvällarna har det mest varit tv+facebook..
Imorgon efter jobbet ska jag direkt hem till Fam.Malja och passa hennes 3 kids,Angelica håller mig sällskap;)så det blir väl lite vin+mat och några härliga barn:)
Sen sover Angelica över och det blir väl Brunch på lör,sen på e.m ska jag passa Tilde vi ska hem till Anna o barnen- göra pizza o mysa,leka.
På sön blir det nog lite planering inför min 30-årsfest d30;)med Jane o Nico,så det blir väl som lugnet före stormen denna helgen-blir nog hårt nästa..med Glasklart efter festen,middagen.
Hoppas jag träffar min champagneman ifrån senast,han verkade bra;)Annars kanske jag hånglar upp The young brat again;)

P.s Ni har väl inte missat Chris Brown-Shit vad bra han är-No air+Forever(-tänker på charmkillen nr.1-Joel till den..)

Kisses Happy-Becca

Inga kommentarer: