måndag 12 maj 2008

Lugn kväll..

Blev en lugn dag och kväll idag,det enda jag gjort var att tvätta+ luncha med Broderick-blev en bakpotatis i smörgåsbutiken istället-ahh så goda saker dom har:)Blev kyckling o keso denna gången,(men räkröran är med gudomligt god)
Var även ute o njöt av den sista riktiga värmen den här veckan känns det som..:(
Nisse sprang runt efter grannhundens lilla Molly som snart ska löpa..och den andra hunden i trappen var också med fast han jagade runt efter Nisse hela tiden(-kanske bi?)Sen var jag jäkligt trött-lite pollen tror jag,så jag vilade rätt länge,sen har jag även sett lite på Dr.Phil+CSI o snackat med Annsann o Angelica on the phone.
Imorgon har jag inga direkta planer förrutom att fixa lite important stuff ang jobb etc..Ev blir en promenad med Lina på kvällen.
Min fest börjar närma sig..ändå har jag inte fått klara besked om vilka som kommer och inte,lite kasst o trist tycker jag,men men bara folk kommer så är det ju lugnt:)
Puss o Godnatt,Rebecca

Inga kommentarer: