onsdag 28 maj 2008

The nails are back..

Inte haft mina acrylnaglar nu på ca 3v,men kunde inte tänka mig en 30årsfest+utgång med superkorta,fula naglar..så nu känner jag mig kvinnlig igen;)
Ledig idag och det känns som en perfekt ledig dag förrutom att jag har lite magkatarr..Fixade naglarna imorse,ska luncha med Anna på nama vid 13.30,14 tiden,sen tänkte jag bara mysa, är rätt trött. Solen skiner ju med så det blir nog lite njutning på balkongen eller i trädgården med Nisse:)
Ni har väl inte missat sex and the city repris ifrån sista säsongen så nice att kolla på igen,lite trist att det just nu handlar om ryssen (gillar inte honom)
Ett skönhetstips:Jag håller mig ofta till mina favoriter när det gäller parfym:Stella,gucci (den ljusrosa),Prada och biotherms kroppsspray,men igår hittade jag en ny som jag varit nyfiken på ett tag Narciso rodriguez-her, jättegod,så det blir min nya sommarkvällsparfym;)Påminner mig om varma nätter i Spanien.
Jag o Angelica var i stan igår men jag hittade inget förrutom beautygrejer..ville ju hitta något till festen,vad fan ska jag ha på mig?? (hade ingen ork att kolla ordentligt heller)Vi käkade på Krua Thai och delade en hel del skratt så trevligt hade vi:) Kramar Becca Beauty

Inga kommentarer: