torsdag 15 maj 2008

Mittemellan

Hello! Ni undrar säkert vad jag menar med mittemellan? Jo så har jag mått de senaste dagarna-inget speciellt har hänt men allt har också varit helt ok,inte ofta det är så för mig-upp o ner människa..Har haft fina dagar på jobbet med trevliga kollegor! Hittat på mkt och varit ute väldigt mkt i det härliga vädret:)Var ute i tiskväll och käkade pizza o gott vin med min mamma:) Är väldigt trött(-nog pga pollen lite med.)
Ikväll blir det lite tv-night-Sanningens ögonblick+Brottet,nice!
Imorgon kommer Angelica hit,jag stänger men sen blir det nog nama-afterwork kan jag tänka mej-ev sushi med.
På lör blir det nog mys i det härliga vädret med fika i smörgåsbutiken skulle jag tro;)
På kvällen ska jag ev hem till Jenny med family,(ska ev passa Maljabarnen så får se när det blir)Sen på sön kommer en släkting till oss som bor i USA på besök så det blir middag hos min mamma,vi har aldrig träffat henne,hon började skriva brev till min mamma för kanske knappt ett år sedan,kul!Hon har med tvillingbror precis som min mamma(-så det kanske blir twins för mig en dag)
Hoppas ni har det bra i försommaren;)Rebecca

Inga kommentarer: