måndag 5 maj 2008

OBS!

Har förstått att det är flera människor som är inne på min blogg trots att dom inte fått min adress,Så ni har väl smusslat med en dator efter ngn av mina vänner/eller jag suttit där.. Så nu blir det inte fullt lika personligt,trist för mina inbjudna,trogna vänner/läsare:( Förstår inte riktigt meningen med en blogg om man inte ska vara sig själv och bjuda på sig själv?
Men mkt möjligt att jag byter adress..
Vill även påpeka till alla oroliga att jag skulle aldrig nämna en person vid namn här i bloggen,så nu kan ni sova gott igen;)Och ni får gärna skriva vad ni vill om mig,det rör mig inte ryggen det får man väl ta och man vet väl själv vem man är och vad som är sanning eller??En säker människa tar väl inte åt sig av vad ngn annan skriver,jag gör det inte iallafall! Rebecca

Inga kommentarer: