fredag 30 maj 2008

Go shorty Its your Birthday...

Ikväll är det dags för min årliga födelsedagsfest:)Lite irriterande bara att ca 5,6st lämnat återbud..man tappar lite lusten då,även om jag vet att ngra av dom inte kunde hjälpa det utan var tvungen att jobba,men kommer sakna Annsofi mycket,även trist att Rebecca förmodligen inte kommer:( Linda o Katarina brukar med hänga med men precis som Annsofi så skulle dom jobba ikväll..
Men men Nico har några vänner där ikväll och Jane firar ju med sin födelsedag så hon har också några vänner med:)
Och till mig kommer 6st+Jane o Nico.
Sen drar vi till Glasklart senare ikväll typ 23-00 tiden;)Wish me good luck there in finding some hot guys..
Har skitbråttom nu ska snart hem till Nico och fixa mat etc med Angelica och jag är inte halvt färdig ens..ooops!
Ska försöka lägga in ett par bilder ifrån förra årets fest som ägde rum först hos Linda sen på Vip-fest på Skeppsbron,vi hade jättekul!
Partykramar Rebecca P.s fått reda på att det finns en stor risk att Nik kommer dit ikväll...suck-men jag får vänja mej vid det helt enkelt.

Inga kommentarer: