torsdag 22 maj 2008

Nyligen testat..

Tänkte dela med mig av lite skönhetstips och låta er få kika in i mitt badkar;)
Börjar med det jag testat nyligen:Chizan-vet faktiskt inte om det hjälpte.. för er som behöver mer ork så kan jag starkt rekommendera er blutsaft-järn, istället grymt bra:) Loreals b.u.s är rätt bra- men svår att få riktigt jämn-men mkt bättre än min multi bleka kropp,Detox te-Yogi känns faktiskt riktigt välgörande (tror en del på det där med ayurveda) Dr.Hauschkas lemonoil-doftar och känns härligt att smörja på efter ett bad.
Vichy novadiol har jag provat nu ett tag och jag är inte alls nöjd:(räcker inte för min känsliga,torra hy..Tror att Pro avtiv är bättre,men kanske ändå satsar på det som jag VET är grymt bra nämligen Clarins!!
Köpte ett lipgloss idag på apoteket-Wild rose, grymt återfuktande och bra för priset under 90kr..Så nu skippar jag eight hour ett tag..



Produkter jag använder i duschen,badet är:Redken schampoo-dry scalp,balsam redken+clearasil,intimtvål-u know where..sägs vara det enda rätta till det känsliga underlivet.
Hade nivea happy- wash innan,men palmolive-grape den gula är nog snäppet bättre-såå good!!Body shops footscrub-menthol,Ole Henriksens ansiktstvätt-on the go,Ole Henriksens ansiktspeeling,Biotherms bodyscrub+kräm-UNDERBAR:)Becca beauty

Inga kommentarer: