lördag 31 maj 2008

Festen

Hello! Usch det trista med att festa är verkligen att hela dagen efter blir piss:(mått så dåligt idag-lite fortfarande och det är superhärligt väder och Angelica är här,men hon ligger och sover,ska väcka henne snart så vi kan gå ut i det fina vädret:)sitta i trädgården,käka och kanske ta en öl ändå..

Festen var både och,jag hade jättetrevligt men det slutade i total katastrof så på det sättet blev ju det hela lite förstört..Det blir så mkt att skriva (så jag tar det inte här)Men jag kan säga att jag är några vänner fattigare idag..Det enda roliga med att festa med/hos dom
var att det blev lite pussande för min del;)med vem vill jag ha osagt (här iaf)Men en mkt trevlig,ung,söt kille iaf-men han är upptagen så det var inte mer än pussar och ev ngn kyss,han förklarade att i annat läge så hade det varit annorlunda så han var nog rätt sugen..hihi.
Blev inget glasklart för vår del,vi stannade kvar och festade (mina vänner och en av deras..)

Jag fick fina presenter av mina vänner:for her- doften,fint mobilsmycke,250kr kontantkort,clarins mascara,vin,blommor.

Lägger in bilder senare ikväll:)

Dagens positiva:Ska ut och mysa nu i det fina vädret med min favorit Angelica.
Dagens negativa:Har mina duschgrejer kvar hos fienden som vägrar smsa tillbaks så dom är väl kastade o spottade på hihi. Bakis Becca

Inga kommentarer: