måndag 2 juni 2008

Baby got back:)

Åh min älskling Lukas kom tillbaks sent igårkväll,men fyy vilken dag det var..jag bölade och bölade,trodde det värsta-tänkte på honom utfläkt på gatan-överkörd,eller djurplågare som torterade honom,eller inlåst någonstans..Usch,grät som en galning när han väl kom tillbaks helt oberörd-åt och drack väldigt mkt dock,sen sov han inne hela natten,och jag kollade på Beck med tända ljus o myste-gillar verkligen Beck!
Det är inte pistolen ni ser- det är kuken,sexy Persbrandt,eller Vill du ha dig en stänkare-grannen hihi.
Jag är iaf överlycklig för att luki kom tillbaks-hade redan satt upp lappar och allt..Vet inte om jag någonsin vågar släppa ut honom igen,vad tycker ni?
Haft en superbra dag idag,bara jobbat 5h,nice-väldigt bra stämning på hela stället så det känns riktigt bra:)
Efter jobbet har jag köpt nytt till duschen:shampoo,balsam,bodywash,intimtvål-apoteket,så jag åk med beautytest snart. Som ni säkert förstår så har inte svennarna hört av sig så att jag kunde få tillbaks mina grejer,men rätt skönt ändå att slippa vara i närheten av dom..Känns bara väldigt konstigt för mig att man skyller på andra människor-(ett ex till mig faktiskt) när man själv inte har rent mjöl i påsen,riktigt crappy tycker jag-ungefär som om jag skulle skälla ut ngn som inte är duktig på att städa eller som kommer försent,det finns liksom inte-lite självinsikt människor!!Kisses, Happy Becca

5 kommentarer:

Anonym sa...

Rebecca du är mer än välkommen att hämta det du själv glömt!!!!!!!
Bara att ringa på slut med hemkörning åt dig:-)

Anonym sa...

Jag smsade o mejlade er 3ggr häromdan-jag vill absolut inte ha hemkörning!bad er (om minnet svikit)att ställa det utanför er en tid som passade er,remember?traskar inte hem till er om jag ej vet att ni är hemma-(är ju ingen prinsessa som J sa att jag var, så jag har ju ingen lexus till skillnad fr er..)+duschgrejer behöver man nog lite snabbare än efter 3dgr.. Låter som ni haft mkt hemkörning tidigare till mig:)R

Anonym sa...

Som sagt bara att komma förbi vi är på plats hela kvällen!!!

Anonym sa...

Rebecca.
Jag orka inte med någon pajkastning. Känns som det inte är lönt att diskutera något med dig eftersom du inte lyssnar.. Vill bara säga att det du sa sårade mig otroligt mycket. Tycker inte att man säger idiot, sjuk i huvudet och fetto till en vän. Jag tycker att om man ska kalla sig vän så kan man ha ryggrad nog att komma över och be om ursäkt öga mot öga och inte genom ett sms. Att sätta saker utanför dörren det stadiet har jag vuxit ifrån. Du hade i alla fall kunnat komma hit och hämtat din saker så att vi hade kunnat få ett vuxet och värdigt avslut.
Jane

Anonym sa...

Rätt typiskt dig att bestämma när du inte vill diskutera mer-har du ensamrätt på det eller?
Tycker det är bättre att be om ursäkt till en vän oavsett hur man gör det,än att skita i sin vän/vara oärlig och inte kunna ta
en konflikt-eller be om ursäkt själv..dessutom bad jag om ursäkt för ett visst ord både på plats och via mejl!Självklart säger man inte så,det står jag för-men we are all human and drunk sometimes:)Jag ville ha ett värdigt och vuxet avslut i fre men då passade det inte dig..Rebecca (P.s och om du trodde dom orden jag sagt till dig var en nyhet för mina vänner så har du fel,jag är ärlig mot mina vänner;)