torsdag 26 juni 2008

Shoes:)

Har nyss klickat hem 2 par skor ifrån HM,jättefina-hoppas bara dom passar,har tyvärr inte världens smalaste fötter.. Iaf ett par silverballerinas och ett par vita espadrillos-gillar bekväma skor:) Var verkligen i behov av ett par skor,äger nämligen bara 2 par flip-flops,1 par festskor och 2 par svettiga gympadojjs..(i sommarväg)Riktigt illa men inte hittat ngra som har passat bra+snygga i sommar.
Nu ska jag tina en kycklingfilé´och göra en ceasarsallad till ikväll+kolla på Unga mödrar eller Dr.Phil och ev Sexnd the city sent ikväll om jag orkar..Kisses,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!

Köpte snyggaste svarta dojjorna från HM idag, jag också - I love shoes...

Hoppas vi ses snart, lovar att höra av mig ang lördag i morgon. (sorry att jag är så sent på det..)

Kramen / A.

Anonym sa...

Ingen fara och hoppas vi kan ses snart;)Kunde inte skicka tillbaks till dig idag.. Hälsa Selma imorgon o gratta henne ifrån mig! Kram!Rebecca