tisdag 24 juni 2008

Semester:)

Oh yes jag har semester efter denna veckan i 4v...Fattar det knappt själv,dom senaste åren har jag inte haft någon lång ledighet i streck sådär utan tagit alla jobb jag kunnat få så det känns lite ovant,och jag känner att med tanke på att jag bor själv så måste jag ha lite plans för min ledighet och det har jag och Angelica pratat om idag-helst vill vi ju utomlands,men det funkar nog tyvärr inte i år-får försöka nästa-sugen på Barcelona för alla verkar ju älska det! Mötte en väninna idag som varit där flera ggr hon åker dit imorgon,Lina kom nyligen hem därifrån.
Men istället för att gå och sura över att det nog inte blir av i sommar så började vi planera vad vi kan göra istället:Planen ser ut såhär:Angelica och jag åker först till Båstad en dag sen till Kåseberga/Österlen en dag och sen slutligen en dag i Kph,ska bli supertrevligt-en 3-dagars minisemester typ.
Även pratat med danska släktingar om att ses både i DK och här i MÖ:)
Jag och Anna.M ska bli av med lite trista extrakilon(-genom powerwalk) så vi kan bli ännu snyggare hihi.
Och självklart ska jag träffa alla mina wonderful friends aswell.Holiday,celibrate-Becca

Inga kommentarer: