söndag 22 juni 2008

Thai

Idag är det en lugn och skön söndagmsom vanligt finns det en massa grejer jag borde göra men har istället suttit vid datorn sen lunchtid..och innan dess babblat en massa med Angelica.
Lagt in alla bilder ifrån midsommar iaf:)och det tog rätt lång tid..tyvärr lite suddiga en hel del av dom(-tror Angelica har missat blixten..)Men kul hade vi iaf!
Nu ska jag gå ut en runda med Nisse,sen fixa lite tråkigheter (disk etc)Sen ska jag antingen käka thai med grabsen,eller ngn av dom,eller bara hämta hem får se,väldigt sugen på det iaf.
Tyvärr har jag sovit väldigt dåligt inatt,tror inte allt står rätt till (hälsomässigt)så jag får väl tyvärr ta tag i det,hatar sånt..så jag mår inte riktigt bra nu heller,och har inte sovit ordentligt.
Ikväll kollar jag på Baronessan på svt+Beck-repris på DTV1,nice.
P.s ni som har mej på facebook kan se fler bilder där ifrån midsommar:)+Lina har lagt in bilder ifr min 30-årsfest så dom kommer med inom kort;)Pussar Becca

Inga kommentarer: