måndag 16 juni 2008

Var med girlsen:)

I lördags åkte jag in till mobilia,ville shoppa lite+fika med Jenny och Angelica,som sagt så har shoppinggnistan försvunnit lite(-kan också bero på att jag har en förkylning i kroppen som gör mig slö för tillfället i kombination med att sommarkläder inte är det roligaste jag vet att shoppa..)Så det blev ett juicytubes ifrån kicks,1 baströja-vit ifrån Camilla,1 svart festligare topp,och ett linne ifrån esprit+fika=ceasarsallad ifrån mcdonalds m juice.
Lite senare gick jag,Jenny och Angelica till På besök-där var tyvärr fotboll på såklart..(Nä jag är inte intresserad av annat än att EV att kolla in snyggingarna som spelar,nä inte ens det..)Så jag fick stå ut med pinsamma rop och jubel mitt i maten..åt quesdillas-sjuukt gott:)Angelica åt veg.lasagne som också var god en öl till det,sen gick vi hem till Jenny+La familia en stund-Simon gick loss på färgkritor och Noélia flaggade stolt:)Becca- not sporty-spice..

Inga kommentarer: