söndag 8 juni 2008

Skojsigt:)

Bilderna på mej o Angelica är ifrån i tis när vi käkade på nama,vi blev väldigt skojfriska där-posade och skojade friskt;)

Haft en supermysig helg med underbara vänner-Anna i fredags och Jenny igår,Vi grillade aldrig jag och Anna,utan år supergod studenten-mat,hennes mans son tog studenten häromdan så där var en massa gott över till oss:lax m romsås,kycklingfilé,sallader m.m,som vi käkade på deras mysiga terass i trädgården,samtidigt som Ville o Axel busade runt i poolen,det blev iaf mycket snack som vanligt och en del glas vitt för mycket i solen..Så vid 23 vinglade jag hem med 2 bag in box som jag fick av Anna:)
Och igår var det ju ännu en härlig dag med mkt sol,så Jenny kom hit vi satt i min trädgård och fikade lite.
Sen på kvällen mötte jag upp Jenny vid nobeltorget sen gick vi till På besök-käkade quesadillas med fetaost+nachos och ett glas vitt, riktigt smarrigt..Sen gick vi emot folkets park och där vimlde av folk både på gräset,debaser och cubacafé,vi tog en kaffe och försökte fundera ut vart vi skulle sitta,men var inte sugna på Folkets Park så vi gick emot möllan istället,men vi blev inte lockde av det heller så det slutade med att vi gick hem till Jenny och drack ngra glas rött innan jag begav mig hem vid 23.30 tiden.Men hade supertrevligt med Jenny iaf:)
NU MÅSTE JAG DISKA..!Sen ut i trädgården med Nisse,ett glas vitt och skvallerblaskor,mysigt,förmodligen blir det en promenad i det härliga vädret med om min mage ger med sig lite(-ont av helgens eskapader..)Sen ikväll blir det tvkväll med Baronessan i SVT (om en svinrik dansk tjej) och Beck i DTV-loves it.
Sen upp tidigt imorgon o jubba,men det känns bra för jag gillar ju som sagt stället otrooligt mkt!
Linis åkte till Barcelona imorse,fuskis..så bilderna ifrån min fest lär ju inte komma på ett tag..så därför lägger jag in mina bilder ifrån festen ikväll (så får resten komma senare om typ 1-2v.)

Pussssssss Wine-Becca

Inga kommentarer: