måndag 16 juni 2008

Middag på Jensen´s

Igår e.m åkte jag o Angelica intill stan för att käka middag med AC-enligt hennes önskemål blev det Jensens vi firade även mej och AC som båda nyligen fyllt 30-tyckte det var gott och prisvärt men trist att man inte fick någon riktig sallad till:( God glass till efterätt,mkt onyttigt men gott..!
Sen gick jag och Angelica runt lite på stan,kollade kläder men konstigt nog har jag plötsligt helt tröttnat på det (bra på ett sätt)Älskade att shoppa förr,men nu blir jag trött över bara att tänka på att prova allt..Roligare med skönheltsprylar(-där vet jag vad som är bra och bara att ta hihi)Nä på sistone har jag hellre lagt pengar på nöjen som dine and wine etc.
På vägen hem köpte jag en sub med mig hem,gott:)en liten baguette- parmesan/oregano med kyckling,grönsaker ost i+barbecuesås,mmm..kvällen blev i sällskap av två glas rött+Beck,Kisses food-Becca

Inga kommentarer: