fredag 6 juni 2008

Grilla

Nu ska jag snart hem till Anna och grilla,supertrevligt ska det bli:)Härligt väder,fin trädgård,nice house what can I say..
Skulle ju tagit tag i min äckliga disk,men det har ju såklart inte blivit av,fastnade ju på facebook såklart..Gitte har lagt in bilder ifrån FESTEN,åh blir så glad av att bara se bilderna,där var några söta bilder på mej o Joel (b.l.a på dansgolvet haha)vi har fortsatt flirta lite på f.b;)Även en kille som hade skickat ett mejl till mig,ser ut att vara en riktigt cute one(-jag är tyvärr väldigt kräsen online,svårt att bli intresserad på det sättet.)
Nä nu får jag gå ut med Nissen så jag inte kommer försent till Anna(-fast det litar hon nog på att jag gör..)Dagens negativa:blev riktigt deppig igårkväll för jag vill att ngt ska hända för mej snaart på kärleksfronten,trött på att bara vänta-har inget tålamod-utan vill träffa HONOM nu!!!Dagens positiva:Fått skattepengarna,yippy, Så det blir nog en liten sväng runt möllan hållet +dine and wine imorgon med Jempa;)
Love,mys-Becca

Inga kommentarer: