söndag 29 juni 2008

Trist söndag..

Usch vilken trist söndag,jag har haft ont i magen (som vanligt)inte haft något kul att hitta på-och det är helt ok ibland men bor man själv så känner man sig helt enkelt ensam och rastlös ibland..idag var en sådan dag..Inte gjort något vettigt alls,blev lite uppiggad av att prata med Angelica nyss iaf.
Och nu blir det tv-kväll,skönt.Ska kolla på Baronessan,En sexmissbrukares bekännelser,ev Mia och Klara hihi+Beck-annonsmannen.
Är sugen på jordgubbar och lite annat nyttigt faktiskt efter lite godis och sånt äckligt nu i helgen-äter sällan godis och jag känner att jag mår dåligt av det så det kan inte vara bra,tänk på det ni godislovers,men något jag tänkt på är att godislovers är ofta smala!? Det är vi som gillar mat och kanske inte är såna stora sweetlovers som blir feta..orättvist!
Ska pigga upp mig själv och er med lite beautytips ikväll eller troligare imorgon,(hinner inte nu)Kram Boring-Becca

Inga kommentarer: