torsdag 26 juni 2008

Lämnar ännu ett ställe:(

Tjenis.. Hemma nu,jobbat idag igen,bra dag-på riktigt gott humör,trevliga,glada arbetskamrater och jag undrar var denna månaden tagit vägen??Så trist att sluta nu när man nyss kommit in i det.. Men jaja nu får jag iaf lite ledighet i 4v!!känns länge,tyvärr har jag inte semesterpengar för en månad utan bara ca 2v så det blir till att spara..Man vill ju även kunna unna sig lite kul på semestern,men det blir det nog till ändå;)(har varit riktigt duktig på att spara på sistone,en ny bra egenskap..)Imorgon ska vi till folkets park med kidsen,så mysigt:)
Avslutar med en söt,liten dikt jag fick av föräldrarna ifrån min f.d arbetsplats:

Med ditt glada leende och mjuka sätt har du både våra barn och oss trygghet gett
att du nu slutar är definitivt inget vi vill men vi önskar dig naturligtvis all lycka till! En rörd-Becca:)

Inga kommentarer: