tisdag 24 juni 2008

Eleven.se

Idag har jag hämtat ett paket ifrån eleven.se-så kul att beställa därifrån,jag fick minst 5 prover på andra grejer ifrån dom-(man får alltid en liten goodiebag)
Jag beställde too faced b.u.s men denna gången den som är ämnad för ansiktet-hoppas bara den är lika bra som den jag hade innan för kroppen-fast i ansiktet.
Vill bara tipsa er om sighten,där finns allt möjligt inom skönhet:)Själv är jag ju även sugen på too faced lip injection som sägs göra under..
Har fått en hel del nya beautyproducts på sistone så test kommer inom kort-och det blir inte lika mycket budget som sist,när det kommer till skönhet så är jag oftast ingen budgetmänniska.. Puss o Kram, Becca Beauty

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen..

Du hittar min sida på http://annamalja73.blogspot.com/

Kram.