lördag 28 juni 2008

Idag/Ikväll

Idag har jag haft ännu en mysig lördag med Angelica,vi gick och småshoppade,A en topp på secondhand-Wågat och Schöönt,jag 1 concealer,en bodywash,och 3 par trosor-mest för att jag har allt i tvätten och behövde ett par..(har just nu ett par bikinitrosor på mej-känns inte så nice..)Sen gick vi till lunchhaket-smörgåsbutiken-blev räksallad m pasta för mig och grillad kycklingmacka till A+kaffe och vatten(som vanligt delade vi ju på en del av maten)
Sen gick vi hem till mig,gick en promenad med nisse+tog 2 öl här innan A och hennes kille Kim stack vidare.
Nu väntar en lugn lördagkväll för mig,inget speciellt bra på tv bara-trist..men,men jag har ju lite tidningar iaf.
Idag kommer min kära väninna-Jenny hem ifrån Kreta hon har med semester nu så jag tror att vi kommer hitta på en hel del nu i sommar med som att åka till stranden,käka ute och även en liten tripp till Kph tror jag;)

P.s Imorgon får jag även en ansiktskräm ifrån Lancome-loves it!

Inga kommentarer: