lördag 14 juni 2008

Sköna dagar..

Nu är det helg,så skönt-känns välbehövd.. Blir en lugn men ändå en lite händelserik helg:)Vid 15 ska jag träffa Jenny så ska vi gå på en liten shoppingrunda(-får se om jag hittar något fint)Blir väl en fika med.Sen dyker Angelica upp vid 16,16.30 och vid 18 ska vi bege oss mot möllan eller i närheten och gå ut och käka,sen följer Angelica med mig hem och vi ska kolla på sex and the city filmen-såå bra!!Vill ev ändå se den på bio med,lätt hyra den sen iaf.
Just nu har jag en härlig blandning av pollen,förkylning och magkatarr,kul..:(
På sön blir det ju middag med Anncharlotte som med fyllt 30+Angelica tänkte gå till Jensens böfhus-aldrig varit där och AC gillar det.
Grillningen i tors var supermysig och större än jag hade förväntat mej;)bara störigt att jag fick lämna så tidigt p.g.a att fixa naglarna..
So long,Weekend-Becca

Inga kommentarer: