söndag 1 juni 2008

Orolig:(

Usch jag är orolig nu..min kise Lukas har varit ute hela natten-det är han ofta nuförtiden men han brukar vara hemkommen på morgonen direkt när jag kallar på honom,men inte idag..så jag ska ut på en liten promenad nu och försöka hitta honom,Wish me good luck.
Gårdagen var lugn,Angelica var här till typ 19 sen tog jag det lugnt på kvällen snackade lite i tele+var inne på facebook(-la in bilder där)men tänkte vänta lite med att lägga in här för Lina har några bilder till som jag gärna vill ha med:)Så ni får vänta lite med bilder.
Dom har inte ringt tillbaka ang mina grejer-sjukt barnsligt av dom..Det spelar väl ingen roll hur illa man tycker om varandra så kan man väl ändå ge tillbaks det som är andras saker??Har dessutom bett om ursäkt för det jag gjorde fel mot Jane-jag sa fula ord till henne som verkligen inte hörde dit,men jag var otroligt frustrerad över hennes sätt att ta en konflikt och att inte kunna vara rak,dessutom var jag riktigt drunk..Och det känner min mage av idag kan jag säga,suck!

Ha en härlig söndag:) Worried Becca

Inga kommentarer: