söndag 24 augusti 2008

Ensam lördag men ändå lite action;)

Gjorde en gång ett test på f.b där resultatet blev:u attract unstable people..det stämmer nog rätt bra hehe..
Var hemma igår också såklart eftersom jag inte är helt bra än..blir bättre o bättre iaf:)
Var mkt inne på facebook igår,o på kvällen började jag chatta på f.b(-jävligt bra grej)Först med min gulliga kollega Malin,sen fick jag ett hej ifrån en kille jag träffade för ngra månader sedan(-inget strul)Vi kallar honom M- det började iaf lugnt med Hej stjärnan ifrån hans sida o att han tyckte jag var söt etc,men han är upptagen såklart+lammkött(-ofcourse) så inte tänkt mkt mer på det än att han verkar vara en ball kille som festar loss o reser en del-har sjukt roliga bilder på f.b:)
Det slutade iaf med värsta sexchatten..o diverse försök till att få mig hem till honom eller på fest med honom,men såklart bangade jag,mkt för att jag är sjuk men också lite för spontant för mig..
Men klart kul med lite attention;)O att han tänkt på mig lite sen sist vi sågs.
Känner iaf att ska vi ses igen får det bli på en fest eller ute sen får man se vad som händer..;)
Samtidigt började R chatta med mig har inte hört av honom sen sist jag skrev om honom här så det var ju också kul,såklart berättade han om lite sexeskapader-vissa är lucky..:)men också bara kul att vi kan snacka som vänner o inte bryta helt som jag nästan trott,kan ju vara kul om jag är i DK(-han bor nära Angelica nämligen) att kontakta honom lite spontant dricka några glas ute eller hos honom..
Chattade även med min killkompis Michael som bor i Hollywood numera(-lyxlirare)+en av mina kusiner ifrån DK,trevligt.
Fick bara en tanke igår,efter mina senaste sexchat/sms/mejl känner jag bara-är det ngn som gillar vanligt sex längre??Som jag..!?Jag menar vanligt är ju inte=tråkigt..Men för många verkar det vara så,usch vågar nog inte följa med ngn hem på ett tag..Det trodde ni inte om mig va?? Jag kan absolut vara lite blyg av mig!
Sexy kisses,Becca

Inga kommentarer: