söndag 31 augusti 2008

Solig söndag:)

Skulle egentligen in mot möllan o möta upp Jenny-dine and wine,men i detta härliga vädret kombinerat med min förkylning så känner jag mer för hemmaplan-alltså inte sitta hemma men ut o gå långt med Nisse vid stranden,sola på balkongen o i trädgården.
Var lite sugen på Kajutan med- men J orkade inte ta sig hit,jag är fruktansvärt trött på allt bussåkande med..så att åka buss till möllan kändes inte så lockande just idag..
Har dessutom bestämt att idag ska jag inte sitta så mkt vid datorn,gör det alldeles för mkt blir lite halvt beroende av bloggen,facebook o allas bloggar som jag följer..
Nä man får ta vara på soliga dagen idag+min älskling nisse vill ju också komma ut mkt:)Sen ska vi ha myskväll ikväll med tända ljus(-precis som igårkväll)
Behövde verkligen denna lugna helgen.
Hoppas jag är piggare nästa vecka!!
Ikväll tittar jag på Kalla Fakta 19.20 som handlar om den stackars mamman som blev av med sina kära barn+blev rejält skadad själv..Hur klarar man ett sånt hemskt öde??
Sen hoppas jag på ngn bra film ikväll med.Kisses R

2 kommentarer:

bläckfisken sa...

förlåt att jag svek dig idag! Mår också småkasst. Förkyld och en visdomstand på väg...
hade orkat med möllan för att det är nära mig. Krya på dig min vän och hoppas vi kan ses snart!
Kram

Beccas sida sa...

Amen det var ju jag som svek..men bussar är man trött på+förkyld fortf..Haft en skön lugn helg,nyss käkat ute med mamsen:)
Ja vi måste ses snart!R