fredag 29 augusti 2008

Thai,shopping+lammakukar..

Idag efter jobbet satt jag först i min trapp o väntade på att Angelica skulle komma hem med Nissen efter en promenad..sen gick vi iaf till Vilda+Lindex här i limhamn där jag köpte söta bebissaker (till min f.d kollega)+en bodyspray till mig:)
Sen gick vi till Thaihouse där vi drack öl(-helt för snabbt)o beställde in god thaimat,Då kom min gamla/unga bekant J o hans vänner förbi o satte sig såklart med oss-3 grabbar på 21 år(-lite halvt generade) som jag chockade totalt med min öppenhet+frispråkighet..
Svårt att göra kul här men det blev måånga glada skratt o snuskiga kommentarer kan jag lova;)Så antingen gick dom väl hem o runkade eller så pratar dom aldrig med mig mer igen..hehe.
Och nu sitter vi här med Rosé i den ena ciggen i den andra ;)o försöker ladda inför en partykväll-för som vanligt är jag trött som ett as..:(
Men party-on!! Ha en nice fredagskväll vad ni än gör,Becca

Inga kommentarer: