måndag 4 augusti 2008

Hitta HONOM??!!

Känner mig väldigt sugen på att hitta en kille snart,eller hitta låter fel men ni vet vad jag menar..
Kände det bara nu för några veckor sedan när jag got lucky hehe..hela kroppen behöver ju den typen av mys mellan man o kvinna eller man o man(-den man attraheras av helt enkelt)
Självklart saknar jag sex mkt,men även det andra myset som ev leder till sex men som är rätt oskyldigt o nice att dra ut på..
Men som kvinna verkar man ju fortfarande 2008! inte kunna bara ha en kk om man skulle vilja för då är man ju en slampa medan killen kan göra hursom o räknas som hur cool som helst??Dessutom verkar vissa killar endast vara ute efter 1g,sen tröttnar dom?-trista jävlar det blir ju oftast bättre o bättre..
Och att hitta en man för ett fast förhållande kanske man inte gör på direkten precis..så då får man ju vara nunna då ett tag,eller som många andra gå ut o råpartaja varje helg,då hade jag säkert got lucky oftare,men jag vill gärna känna personen jag har sex med lite grann iaf+ha ett intresse för honom,desutom pallar jag inte gå ut på nattklubb varje helg eller ens varannan,privata fester gillar jag skarpt- det enda trista är att man inte alltid träffar så mkt nytt folk precis..
Men det får väl snart bli nattklubb,Glasklart är ju bra-nice guys..;)
Så vi kanske ses i slutet av månaden?!
Sen har vi det här med internetdejting som jag har lite svårt för,känner jag mig inte attraherad av killens bild så orkar jag i ärlighetens namn inte gå på en dejt,menar absolut inte att han ska vara vrålsnygg men han måste ha något som tilltalar mig.Tycker det blir så obekvämt om killen i fråga visar intresse..Var med om det för ca 1 år sedan,mycket obekvämt!
Nä precis som en mkt klipsk dam en gång sa till mig-att jag kommer träffa honom ute det tror jag också mer på:)So where are u?Sugen-Becca

11 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, kära vännen min.. Hur ska jag kunna hjälpa dig?! Genom att säga att du inte ska vara så despo? ;)

Sötnos, jag har ju sagt att du ramlar över honom när du slutar LETA!! Give it some time ok?! Kisses and hugs

/ Anna M.

Beccas sida sa...

Amen Anna..Bara för att man längtar efter närhet för att man varit singel ett tag behöver man inte vara despo,rätt normalt tycker jag:)R

Beccas sida sa...

Dessutom gick inte detta inlägget endast ut på att förklara att jag behöver närhet utan på att förklara hur trixigt det kan vara för en singeltjej som jag o alla andra singlar att få allt att gå ihop,hur vissa killar kan vara etc,kanske svårt för vissa i förhållande att förstå.
Så en uppläxning är det sista jag behöver!R

Anonym sa...

Visst är det svårt att vara singel, eller rättare sagt svårt att vara singel som inte vill vara singel! Absolut inte lätt! Men som ovanstående sa, det brukar verkligen vara så att när man slutar leta (hoppas, önska, titta efter) en partner, det är då han/hon dyker upp och man tänker "men va..nu trivs jag ju utmärkt med att vara singel". Alltså... ge inte upp, Han kommer, det är bara en tidsfråga.

Beccas sida sa...

Jag bara menar att för mig just i detta inlägget handlade det mer om det fysiska inte bara forever-killen,Vi tjejer har ju också våra needs;)Kram o tack för inlägget,whoever u are!R

Anonym sa...

Hoppsan, har tydligen trampat i klaveret här.. Klart, vi har ju inte setts på ett tag så mycket hinner ändra sig.. Men, då, när vi träffades var det ju ett stadigt förhållande du var ute efter.. sorry.

Beccas sida sa...

Hello,nämen kände bara att jag ej vill ha en uppläxning här,tycker inte om lilla vännen stuket ifrån ngn.. Och när jag bara skriver ner mina tankar o känslor,kändes det lite nedvärderande..o klart att jag vill det också-förhållande men det är inte det jag menade med inlägget här:)R

Anonym sa...

Hej igen.. För det första var det kära vännen min (inte lilla vännen..), och det sagt i samma ton som du använder "söta" när du tala/skriver till mig. Bara så du vet. Det skulle ALDRIG falla mig in att läxa upp någon, det är jag alldeles för snäll för. Jag trodde i min enfald att det var en långvarig relation du var ute efter. Jag ber än en gång om ursäkt om jag trampat i klaveret.

Beccas sida sa...

Jaja,tack! Har som sagt bara lite svårt för kära vännen min hur ska jag hjälpa dig,hur det än var skrivet..Men ibland blir låter saker o ting värre när man skriver dom än in person.
Klart jag vill ha en långvarig relation men känner också för mys ibland;)Kramar o hoppas vi kan ses snart?R

Anonym sa...

Klart vi ska ses snart, när kan du?! Hela nästa helg är jag själv (tors-sön), passar nåt då?! Du... från en "gammal" avdankad morsa.. VAD exakt är vaniljsex?!?!?!??

KRAM! / Anna M.

Beccas sida sa...

Haha..det är vanlig sex-inget too kinky o rätt soft:)
Ja tycker vi säger nästa helg då,lör el sön. Hörs av,Kram R